Friday, March 6, 2009

VIU





Mirosul iasomiei galbene intr-o noapte de vara in Ierusalim. Chipul inconjurat de lumina al fetei mele prima data cind am vazut-o in mijlocul unui cub imens de sticla, la 2 ore dupa ce se nascuse. Mina catifelata a iubitului ce ma trage prin aglomeratia de vineri din kahane yehuda, imbratisari in parc sub adierea hamsinului. Prima mea zi de scoala cind invatatoarea mi s-a parut o zina coborita din povesti, durerea ascutita care mi-a sagetat sufletul cind Dana a cazut in prapastia de la Brina Caprei. Narghileaua cu hashis fumata pe inaltimile Beirutului intr-o amiaza de vara cind bombele loveau Tripoli la citiva zeci kilometri de noi, teama si euforia cintarii lui Hava Naghila cu prietenii la 2 noaptea in mijlocul Beirutului, durerea despartirii de Pia, dupa ce vazusem cel mai frumos spectacol de balet-fusion Caracalla cu trupa lui Maurice Bejart. Primul seminar de Tensegrity si primul pas in sala cind am simtit ca sint acasa, imbratisarea lui Reni Murez care m-a plonjat in lumea vrajitorilor din vechime. Bebe si magia lui, iubitii mei lilieci mov si alb de acasa, lacramioarele si visinii in floare primavara. Mirosul lor cind stelele curgeau spre mine noaptea, incercind sa intre prin fereastra inchisa.. Ochii de smarald ai lui Pete, prima mea iubire, si frumusetea unei lucrari de Bach interpretata de Alice Deleanu profa mea de pian. Sexul salbatic ce ma arunca in lumea mortilor, in oceanul intunecat al haosului, in visele lumii si in sufletul iubitului. Ciocolata cu orez crantanita in prima zi libera din Israel, uimirea cu care am descoperit flori necunoscute si fabulos lucrate de mina divina. Extazul dansarii unui flamenco cu tiganii austrieci, primul inel cu diamant. O noapte in cimitir, fiorul citirii Noptilor la Serampore a lui Mircea Eliade. Blindetea dulceata parintelui Galeriu, ascutisul de cutit de fier al privirii parintelui Elefterie, risul Parintelui Argatu, glasul parintelui Cleopa. Extazul parintelui Elefterie.Extazul iubirii. Extazul contemplarii lui Kali. Extazul shamanic. Viu.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites